středa 8. února 2012

Koho followovat na Twitteru?

Twitter je skvělá věc - pokud na něm máte přátele, kteří tam občas něco napíšou.

Nevím, čím to bylo, ale o víkendu se rychlost nových příspěvků snížila asi na 1 tweet za 12 hodin, což bylo neúnosné. Proto jsem vymýšlel, koho bych ještě mohl followovat.

Chtěl jsem někoho známého, vtipného, aby Twitter používal, ale zase ne každé dvě minuty. V Česku je to fakt těžké, proto jsem začal hledat i v zahraničí.

Nakonec jsem našel Ellen DeGeneres ()- moderátorku talkshow, která píše celkem vtipné tvíty a v rozumné míře. Chvíli jsem si prohlížel i profil Conana O'Briena, ale toho jsem nakonec zavrhl, protože mi zas tak humorný nepřišel.

Dále jsem klikl na tlačítko Follow u spisovatele R. L. Stinea (). Ten píše tvíty stejně zajímavé jako jeho knihy. 

A včera jsem navíc narazil na jakýsi profil The Dark Lord (  ). Rovněž velice veselé tvíty z prostředí Harryho Pottera plné narážek na každodenní život a současný svět.

Takže pokud nevíte koho followovat, zkuste někoho z výše jmenovaných. A nebo mě, pokud tak ještě nečiníte.  

(Jestli víte o nějakých dalších zajímavých osobnostech na Twitteru, uvítám jakékoliv tipy!)

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!