úterý 28. února 2012

Po prvním týdnu letního semestru...

Tak nám po několika týdnech sladkého volna zase začala škola. Celkem jsem se i těšil na spolužáky, na nové předměty a na nový rozvrh. Kdybych věděl, jaký rozvrh mě čeká, to nadšení bych si odpustil...

Ještě na gymnáziu jsem vždycky nadával, že ve škole musíme být moc dlouho, nebo že bych si klidně odpustil volnou hodinu a šel domů dřív. Zpětně na krásný rozvrh na střední škole vzpomínám s láskou. Protože to, co nám vzniklo v tomto semestru, je noční můra tvarem připomínající pavouka.

Ve škole jsme od pondělí do pátku, ale každý den průměrně na tři přednášky/semináře. Ještě k tomu samozřejmě tak, že jeden předmět začíná v osm ráno, končí o půl desáté a další začíná až ve dvě odpoledne. Myslím, že kdyby si s tím někdo dal práci, dalo by se to vměstnat do dvou - maximálně tří dnů. Říkal jsem si, že si najdu brigádu - a pořád to zkouším - ale s takovýmhle rozvrhem je to jako chytat kouř holýma rukama.

Ale ve škole to je zatím zajímavé, to zas jo. Zrovna včera jsme měli zábavnou přednášku o fiktivní žurnalistice (Onion News apod.), dneska ve filmovém semináři jede Železná lady s oscarovou Meryl Streepovou a zítra je volno, protože je "týden neklidu." (Já tedy rozhodně budu v klidu a asi si zajdu do fitka, protože v pátek nebudu mít čas.)

Každopádně doufám, že příští semestr bude lepší rozvrh!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!