sobota 4. února 2012

Seriály už nejsou, co bývaly...

Před dvěma týdny jsem zkouknul nejnovější epizodu How I Met Your Mother a uvědomil jsem si, jak to i s tímhle kdysi kvalitním seriálem jde z kopce. Zasmál jsem se asi jenom ve dvou případech, zbytek dílu mi přišel nudný a nezábavný.

Kde jsou ty časy, kdy mě ze smíchu u HIMYM bolelo břicho... Kdy jsem strávil celé vyučování těšením na doma, kde na mě čekala další epizoda Supernatural... Kdy jsem se pod vlivem Přátel zbláznil do New Yorku a do kaváren...

Seriály, které mě kdysi bavily, už kvůli klesající kvalitě nesleduju (bye bye Supernatural, The Big Bang Theory, Vampire Diaries a další!) a nenašel jsem si žádný nový, který by mě natrvalo nadchl. Zkoušel jsem nové sitkomy New Girl, 2 Broke Girls i mysteriózní American Horror Story, ale žádný mě nechytl za srdce jako kdysi Supernatural nebo první série Vampire Diaries.

Jistě, Game of Thrones nebo britský Sherlock jsou boží seriály, ale deset nebo v případě Sherlocka tři epizody do roka je hrozně málo.

Momentálně uvažuju o HIMYMku a o True Blood. Má cenu se na ně ještě dívat?

True Blood asi dám v létě ještě šanci a co se dobrodružství Barneyho, Teda, Marshalla, Robin a Lily týče, nejspíš si počkám na pěknou epizodu a dám jim sbohem a šáteček. Chci si je zapamatovat v dobrém, aby se mi nezprotivili jako většina osazenstva The Big Bang Theory.


Ale abych to zakončil optimisticky: druhá série Game of Thrones začíná 1. dubna! (tak doufám, že nejde o apríl)

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!