středa 29. února 2012

Výjimečný rok 2012: budu se dívat na Českou Miss!

Za měsíc se 14 krásek utká o titul Česká miss. Normálně se o soutěže krásy nezajímám, ale letos udělám výjimku a nejspíš taky pošlu nějaký ten hlas. Mezi finalistky se totiž probojovala i Marie Bartíková ze Sokolí u Třebíče, kterou znám ze školy (je o dva roky starší než já) i z různých osobních setkání.

Na netu jsem si přečetl snad všechny články o možných "misskách" a i když byly všechny na stejné brdo, tohle mě zaujalo:

"Česká Miss není jen o fyzické kráse. Měla by to být charismatická osobnost, která bude reprezentovat naši zem na mezinárodních soutěžích, bude se setkávat se známými osobnosti s pomáhat při různých charitativních akcích." -- Michaela Maláčová
Sice ostatní kandidátky na letošní královnu krásy neznám, ale zato vím, že sympatická brunetka Maruška Bartíková by se na tuto roli hodila dokonale. Chodila na stejné gymnázium jako já a to už snad o něčem svědčí! Znám ji jako velice chytrou dívku. Myslím, že měla dokonce lepší studijní výsledky než já...

Díky své inteligenci by nebyla pouze hezkou tvářičkou na dobročinných koncertech, ale mohla by být představitelům veřejného života rovnocenným partnerem.


Od prvního okamžiku, kdy jsme se potkali (což bylo tuším na obědě s našimi rodinami), tak mě zaujala svou bezprostředností, veselou energií, pozitivním přístupem k životu a samozřejmě taky krásným úsměvem. Je to jedna z nejhodnějších dívek, které znám. Krásná navenek i zevnitř. Krásná tím zdravým přirozeným způsobem.

Chtěl bych nejen krásnou, ale také inteligentní miss, proto 31. března pošlu hlas Marii Bartíkové (navíc kdyby vyhrála, mohl bych říkat, že se znám s českou miss!).

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!