čtvrtek 29. března 2012

Je Happy Endings nové HIMYM?

Přestal jsem sledovat HIMYM, Big Bang Theory a nová série Game of Thrones začne až za pár dní. Neměl jsem tedy žádný seriál, který bych sledoval pravidelně a čekal na každou novou epizodu. V časopise Entertainment Weekly jsem ale našel dobrou recenzi na druhou sérii amerického komediálního seriálu Happy Endings. A rozhodl jsem se mu dát šanci, protože happy endy mám rád.

Klasicky půlhodinové epizody vypráví životní příběhy šestice přátel - tří kluků a tří holek, jako v Přátelích - ve velkoměstě. Když už zmiňuji Přátele... Happy Endings se zřejmě chtějí stát novou cool partou a inspirace klasikou je místy více než náhodná. Ale moc mi to nevadilo, protože postavy své radosti i strasti prožívají citlivě, věrohodně a přitom se špetkou čehosi originálního navíc.

Nejde přitom o sitkom - neuslyšíte žádný falešný smích a tleskání, ale možná to ani nezaregistrujete, protože se budete smát a tleskat tak jako tak. Nejsilnější stránkou HIMYM byla originální zápletka a způsob vyprávění. Nejsilnější stránkou Happy Endings jsou již zmiňovaní sympatičtí hrdinové.

Máme 21. století, takže se mezi hlavní postavy samozřejmě dostal černoch, gay a slečna s pár kily navíc, ovšem scenáristé tyto postavy pojali originálně a rozhodli se zbořit zažité stereotypy. Tyto postavy jsou nejlépe napsané a divák se s nimi pobaví nejvíc. Zbylé tři postavy jsou týpek, kterému jeho přítelkyně řekla na svatbě "ne", pak právě tato pěkná přítelkyně a její sestra se sklony k perfekcionismu, která je zároveň manželkou černocha.


Doporučuji zkusit první tři epizody (tak to aspoň dělám u seriálů já) a uvidíte, zda si na seriálu vypěstujete stejnou závislost jako já. Během dvou dnů jsem zhlédnul celou první sérii a chystám se teď na druhou. Na mou obranu - v dnešní době jinou takhle pozitivní a veselou show nenajdete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!