neděle 4. března 2012

Nová deska Charlie Straight: splněný americký sen

Charlie Straight jsou jedna z nejlepších současných českých kapel. Nebudu to zastírat, tihle kluci z Třince jsou mi prostě sympatičtí. Věkově jsou jen o pár let starší, preferují písně v angličtině (a oproti 99 % české hudební produkce ji ovládají perfektně), mají styl a když jsem četl jejich blog, našel jsem i podobný smysl pro humor.

Jsou to kluci, kterým se splnil americký sen: dělají to, co je baví, sami na vlastní pěst (donedávna ani neměli - a možná pořád nemají - vydavatele) a přináší jim to radost i úspěch. 

V těchto dnech Charlie Straight (Karel heterosexuál?) vydávají nové album nazvané Someone With a Slow Heartbeat. Připojuju odkaz na jednu ze skladeb, které na něm najdete.


V dnešní době internetových pirátů je těžké na vlastní pěst vydávat desku nebo natáčet film. Charlie Straight jsou mi o to víc sympatičtí, že toto postavení nezneužívají ke zdůvodnění nadsazených cen. Na netu si lze koupit jejich nové album za příjemných 149 Kč, nebo stáhnout jednotlivé písničky po 25 korunách. 

Příjemné melodie, slova, která dávají smysl, vypadá to, že ani na novém CD Charlie Straight nevyplýtvali všechny nápady a přitom se drží svého britského stylu. I přesto, že zažívají zasloužený úspěch a americký sen, mi přijde, že to jsou pořád ti samí týpci se sklony ke "geekovství", co na začátku.

Jen tak dál, Karlíci!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!