čtvrtek 22. března 2012

Nová groteska na obzoru?

Jaro je tady!

Shodou okolností můj svátek připadá na první jarní den, takže mezi přáními k svátku jsem dostal jedno i od  Kristýny H., která v mé poslední grotesce hrála Bertu. Napsala mi, že se už těší na další natáčení a že doufá, že s ní počítám.

To ano. Počítal jsem s ní už na vánoční grotesku, jenže nakonec nebyl sníh, a tak scénář zůstal ve Wordu mezi starými články a dalšími literárními pokusy.

Když mi však Kristýna napsala, napadlo mě, že ten vánoční scénář vlastně jde celkem snadno přepracovat - vánoční dárky zaměnit za narozeninový dárek, sníh zaměnit za sluníčko, sáňky za koloběžku. Celkem to do sebe zapadalo, a tak jsem si řekl proč ne...

Tento víkend má být hezky, tak jsem již vyburcoval svůj filmový štáb, herce a kompars a doufám, že se z toho něco vyklube. Budou-li nám bohové filmu nakloněni, mohla by se během několika dní vedle takových legendárních skvostů jako Ráďa a lehátko a Ráďovo rande objevit i třetí dílo.

A během příštích týdnů mi nemusíte říkat Stephene Kingu, ale třeba Bustere Keatone (protože Chaplin byl komunista!).

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!