úterý 13. března 2012

Pojednání o mém stylu

Na spřáteleném blogu se objevil text, v němž autor vysvětluje svou nechuť k nakupování a jak se obléká a jaký preferuje styl. Je mi jasné, že všechny zajímá postoj takové osobnosti, jako jsem já, vůči módě.

Na rozdíl od autora zmíněného článku mi nakupování oblečení zas tak nevadí, pokud se ovšem nenatáhne přes hodinu a půl. Pak začnu být protivný a unavený a už chci z království textilu pryč. A ještě jedno "na rozdíl": zatímco Pavel Herceg píše, že se snaží vyhýbat "háemkám" a "céáčkům", já se do nich podívám celkem rád. Ještě nejsem podnikatel jako on, takže nemusím chodit střízlivě oblečený a většinou tam najdu něco, co se mi hodí do mého retro šatníku. Zpravidla to je tak, že v pánském časopise GQ najdu pěkný a zajímavý "look" plný luxusních značek, a nechám se jím inspirovat při hledání levnějších kousků.

OBUV

Nejsem fanouškem příliš barevných bot, přijde mi to laciné a skejťácké, takže mám dva páry jednoduchých černých bot z pravé kůže. Hodí se ke všemu a jsou pohodlné. V létě jsem ochoten vyjít i v šedé plátěné obuvi, v sandálech (samozřejmě bez ponožek, vy vtipálci!) a běhat do přírody chodím v botách značky New Balance.

KALHOTY

Obyčejných modrých riflí už jsem se za život nanosil dost, takže se je teď snažím střídat i s šedými a tmavomodrými. Jeden čas jsem si liboval v ošoupaných a roztrhaných, ale z toho už jsem vyrostl. Přece jenom už mi není patnáct.

TRIKA

Mívám období různých trik. Jeden čas jsem si liboval v černých, pak s retro potiskem a mým současným favoritem jsou obyčejná bílá trička, protože jsou retro jak z 50. let - James Dean, Marlon Brando a Jack Kerouac nenosili pomalu nic jinýho. Navíc bílá trika dobře vypadají pod košilemi, mikinou i sakem.

KOŠILE

Mám rád retro kostkované vzory, případně tenké vertikální proužky, které mě opticky ztenčují. V létě je košile přes triko ideální, protože dle počasí umožňuje ohrnovat rukávy a vypadá dobře.

MIKINY/SAKA

Mám jednu námořnicky modrou mikinu a dvě černé. Z důvodu pohodlnosti preferuji mikiny se zipem vpředu. Na letní měsíce je taky skvělé a dobře vypadající šedé sako.

ČEPICE 


Letošní zimu jsem si hlavu chránil šedou beckovkou. Na léto musím vymyslet něco jiného v retro stylu.

KRAVATY

Jedině úzké, jako se nosily v 60. letech!

BARVY

Je dobré mít pár oblíbených barev a ty pak kombinovat, jinak hrozí, že to přeženete a z cool vzhledu vznikne nuda (tady platí pravidlo, že méně je více). Moje barvy jsou černá, šedá, modrá a bílá a do experimentování s jinými se příliš nepouštím.

Jak by řekl Barney Stinson SUIT UP! A nezapomeňte, že rok 2012 bude přát retro stylu 50. let!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!