středa 25. dubna 2012

Prvních 100 příspěvků!

Třikrát hurá, sláva a bouchejte šampaňský! 

Můj blogísek tímto textem slaví jubilejní stý příspěvek (můžete si to spočítat sami, jestli mi nevěříte). Když jsem sem 29. ledna tohoto roku přidal historicky první příspěvek, doufal jsem, že se mi podaří jet stylem aspoň dva příspěvky denně už navěky, což se mi sice nepodařilo, ale oproti jiným blogům jsem na tom s přidáváním nových příspěvků pořád poměrně dobře. 

Doufám, že budu mít pořád o čem psát, a že mě chuť k blogování jen tak nepřejde. Ocenil bych trochu větší zpětnou vazbu od čtenářů, ale hádám, že člověk nemůže mít všechno. Každopádně děkuji všem pravidelným čtenářům, komentujícím i pasivním návštěvníkům.

A teď trocha statistik: 

Za ty tři měsíce, co Tak pravil Radek Blažek funguje, si moje výlevy přečetlo 9487 lidí. Průměrná čtenost se tedy pohybuje okolo 105 zobrazení za den. Ale zvedá se - zpočátku jsem měl denní návštěvnost kolem třiceti, zatímco včera už to bylo přes 160 zobrazení.

Mých top 5... NEJČTENĚJŠÍCH ZÁZNAMŮ
5. Jak jsem vydal knížku (158 zobrazení)
4. Komunistka Semelová čelí trestnímu oznámení (162 zobrazení)
3. Mých top 5... CEREÁLIÍ (447 zobrazení)
2. Výjimečný rok 2012: budu se dívat na Českou Miss! (559 zobrazení)
1. "Ondřeji prosím!" Drsné video se stalo hitem internetu (2015 zobrazení)
Z toho vyplývá, že moje čtenáře nejvíc ze všeho zajímá drsný virální fenomén, v němž ideálně musí vystupovat krásné dívky a vrcholem blaha je, když u toho můžou chroupat cereálie (jinak si neumím vysvětlit, proč má taková blbost tak vysokou čtenost). Zároveň to jsou antikomunisté se zájmem o amatérské psaní.

ZDROJE PROVOZU - jsou slova a výrazy, které zavedly internetové surfaře na můj blog. Nejvíc návštěvníků se sem dostalo při vyhledávání "Ondřeji prosím" - 448. Následovali ti, co googlili "Nesquik cereal" - 145 a "Drsnej rozchod v Praze" - 85. Nějaké drobné taky přilákal film "In Time" a moje jméno samotné.

A z čeho mám největší radost? Když se můj blog při vyhledávání umisťuje hned v prvních výsledcích a když svým psaním něco ovlivním - díky mému textu o Pýše a předsudku a zombiích se tato kniha objevila na pultech knihkupectví i v češtině! 

Ještě jednou díky za přízeň!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!