sobota 12. května 2012

Juicy Fruit sice nebudou, ale aspoň jsou pečliví!

Dneska na mě z mejlové schránky vyskočila odpověď firmy Wrigley na můj dotaz, zda budou ještě k dostání žvýkačky Juicy Fruit. Na tom by nebylo nic zvláštního, kdyby mi podobná odpověď, ale od jiné slečny/paní nepřišla už před dvěma dny. Jsem rád, že kontakt se zákazníky česká pobočka Wrigley bere tak vážně.


A tady je ta nemilá odpověď:


Bohužel Vás ale musíme informovat, že Vámi zmiňovaný produkt Juicy Fruit již není distribuován na českém ani slovenském trhu. O jeho znovuuvedení na zmiňované trhy se v současné době neuvažuje. K tomuto kroku jsme přistoupili na základě vyhodnocení spotřebitelských preferencí. 


No, asi jsme je málo kupovali!


K aféře Juicy Fruit jsem ale ještě našel další podrobnosti: dle informací z internetu jde o žvýkačky obsahující cukr. Už jsem málem zapomněl, že se ještě vyrábí žvýkačky s cukrem...




A tak si možná raději koupím krabičku tropických nebo melounových 5 gums (které v Evropě mimochodem distribuují za stejnou cenu jako v US, ale s tím rozdílem, že v Evropě je žvýkaček 12, zatímco v zámoří 15 a ještě k tomu větší možnost výběru příchutě - tsss!) bez cukru pro mou štíhlou linii a zdravé zuby! 


Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!