středa 13. června 2012

Časopis CityBee

Minulý týden mi při čekání na osmnáctku jakási slečna na Národní třídě vtiskla do ruky formátově nezvykle velký časopis. Nejdřív jsem si myslel, že jde zase o nějakou reklamní ptákovinu, v níž se dají číst tak akorát reklamy a ono houby!

Samozřejmě, že to je propagační materiál. Konkrétně k webovým stránkám a aplikaci CityBee, která má sloužit obyvatelům českého hlavního města k vyhledávání zajímavých akcí a dobrých míst k trávení volného času.

Ale krom toho jsem na podivuhodně velkých stránkách našel i zajímavé články o Praze i Češích v zahraničí. Cesta tramvají i zbytek dopoledne mi pak ve společnosti časopisu příjemně utekl.

Zajímavý článek o prohlídce města s hercem Johnem Hurtem.

Restaurace James Dean momentálně patří k těm
 nejoblíbenějším podnikům v Praze.
Sice jsou tam ceny trochu vyšší,
ale jednou za čas je potřeba ochutnat pravou
Ameriku v podobě vanilkové coly a mléčných koktejlů, ne?

O tom, kterak si Čech otevřel v Londýně bar s originálními koktejly.

Ještě jednou o Češích v Londýně: Denis Bezucha ve městě nad Temží
prodává české chlebíčky. A daří se mu.

A krátká povídka mého oblíbence Miloše Čermáka děla za číslem pěknou tečku.

1 komentář:

  1. City Bee bylo super. Já sám jsem ho používal dlouho jako inspiraci pro články na blog a obsahový marketing. Super zdroj inspirace, hlavně ta témata měla hlavu a patu a nebylo to jenom takové to bezbřehé chození po povrchu, ale mělo to nějaký rozumný dosah a myšlenku. ;-)

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!