sobota 16. června 2012

Dva letní seriály

Už mi zbývají poslední dvě zkoušky a ty budou vcelku v pohodě, a tak jsem si pomalu začal sbírat seriály na léto. Přes rok jsem nasbíral různé tipy a informace o zajímavých dílech a dva první vyzkoušené vám teď představuji.

G.C.B. - jde vlastně o Zoufalé manželky po texasku se slabšími vtipy a nesympatičtějšími hrdinkami. Zároveň jde ale o zajímavý náhled na věřící v současné Americe a na to, jak jde víra vykládat všemi možnými způsoby a že věřící není synonymem pro lepšího člověka. Ale vydržel jsem u toho jenom tři epizody, takže chytlavost nic moc.

Smash - mnohem lepší, chytlavější a zábavnější seriál se odehrává v zákulisí připravovaného broadwayského muzikálu o Marilyn Monroe. Jakožto fanda Marilyn a divadla se mi to celkem líbí a zájem mě ještě neopustil. Kdybych měl televizi, tak Smash koupím a začnu vysílat (s titulky, protože dabovat muzikály je barbarství).

Plánuju vyzkoušet ještě několik seriálů, takže dám vědět zase někdy příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!