pátek 29. června 2012

Katy Perry má životopisný film ve 28 letech

Jedno se Katy musí uznat: má styl!
Když šel před pár lety do kin životopisný film Justina Biebera (samozřejmě ve 3D), považoval jsem to jenom za úlet pubertálního mládežníka. Jenže včera měl premiéru film mapující život další ikony současné hudby - Katy Perry. A z biografických filmů o osobnostech, které nejen stále žijí, ale dosud taky čile tvoří, se stává poměrně zvrácený trend.

No vážně! Proti životopisným filmům nic nemám, mnohé jsou skutečně podařené a některé mám mezi svými nejoblíbenějšími. Ale všechno to jsou filmy natočené v době, kdy již daná osobnost nežila, případně si užívala podzim života a kariéry.

Hannah Texas se svou autobiografií
Katy Perry a Justin Bieber se nám tedy buďto snaží naznačit, že už mají vyděláno, tak chtějí za svou kariérou udělat tečku v podobě filmu, a nebo (mnohem pravděpodobněji) vydělat nějaké peníze navíc, oživit svou popularitu a ukojit svoje ego v jednom.

A nezůstává jenom u filmů. Miley Cyrus vydala životopisnou knihu v 16 letech.

Jestli něco považuju v dnešní době za zvrhlost, tak je to tohle. A to mám Katy Perry poměrně rád (She Kissed a Girl and I Liked It, umí nosit styl čtyřicátých let, má podprsenku, co stříká šlehačku a ráda se nahá válí v cukrové vatě).

Možná bych si taky měl pomalu chystat materiál na svou autobiografii a popřemýšlet o tom, kdo by mě měl hrát.

Hned první část by zachycovala mé těžké dětství - jak jsem byl ve školce všem terčem posměchu, protože jsem jako jediný říkal prostřednímu světýlku na semaforech "oranžová" ("Ne-e! To je žlutááá!" - SUCK IT BITCHES!). O konflikty by nouze nebyla.

Stejně jako Katy Perry jsem usoudil, že já se na tu roli hodím nejlíp.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!