sobota 9. června 2012

Všichni jsou slavní, jenom já zase nic!

David Rath poprvé od chvíle, co byl obviněn z korupčních praktik, vystoupil na veřejnosti. Bylo to samozřejmě jako když se tonoucí chytá stébla, ale o tom psát nechci. Ratha nemám rád, nikdy jsem neměl, a ani se nepohybuji v kruzích, v nichž by byl oblíben. Chci psát o té mediální masáži, na které se samozřejmě přiživili moji spolužáci.

David Š., který pracuje jako "podržtaška" v České televizi, měl možnost se toho všeho zúčastnit přímo na místě. Dokonce ho ve zprávách zabírali v rámci "skupiny zahraničních reportérů."

Spolužák Martin H. se dokonce objevil v hlavních Událostech, kde coby pilný student okomentoval danou situaci slovy: "V médiích se o tom hodně mluvilo." (nebo tak nějak).

No prostě všichni jsou teď slavní, jenom já zase nic. Ještě jsem ani nebyl u Krause!

A nejhorší je, že se už dostávám do věku, kdy se někteří mí vrstevníci stávají filmovými hvězdami, hudebníky, úspěšnými byznysmeny, kuchaři a tak dále (vždyť Emma Watson je jenom o rok starší a Miley Cyrus dokonce o rok mladší než já!). Asi bych na sobě měl zapracovat.

1 komentář:

... a tak jste pravili vy!