čtvrtek 2. srpna 2012

Pár postřehů z mého života


  • Ochutnal jsem M&M's s 65% obsahem kakaa. Chutnají moc dobře a pán na Florenci je prodává (neprošlé) za 8 Kč jedno 40gramové balení. 
  • Kromě toho jsem si od něj koupil i tyčinku Cadbury Dairy Milk Caramel, která chutnala tak sladce božsky, až jsem měl pocit, že se mě dotýká cukrovka. 
  • V 86 letech zemřel Gore Vidal. Muž, který se podílel na vzniku takových klasik jako Suddenly, Last Summer, nebo Caligula. Je stejně smutné, že o většinu osobností se člověk začne zajímat teprve až jsou po smrti.
  • Zpozoroval jsem, že se v médiích nějak moc řeší rozpékané pečivo v supermarketech. Já vím, že asi budu za gastronomického barbara, ale ty francouzské bagetky, croissanty a kaiserky z Tesca miluju...
  • Na konci prázdnin budu boháč! Sice jen relativně řečeno, ale není bohatství náhodou vždycky relativní? Pracovní prázdniny jsou v plném proudu a už se celkem těším, až mi začne škola a trochu si odpočinu...
  • Rád bych dopsal svou brakovou novelu, ale nějak se do toho nemůžu dostat. Doma v Třebíči se mi prostě píše líp než v Praze.
  • Asi mám na čele napsáno "MILIONÁŘ", protože mě poslední dobou oslovují krásné slečny v mnohem vyšším počtu než obvykle. 
  • V obchodě dneska měli puštěnou nejlepší skladbu od Beach Boys "I Get Around" a vzpomněl jsem si na minulé léto, kdy jsme na ni tančili na house party a kamarádka Míša říkala, že vypadám jako jeden z Beach Boys ve videoklipu (jsem údajně ten do rytmu tleskající, co stojí úplně vlevo).

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!