pátek 10. srpna 2012

Party #2

Vzhledem k tomu, že jsem teprve před chvílí vstával a jsem pořád dost unaven (a to mám odpoledne ještě trénink amerického fotbalu - jsem zvědav, jak to dopadne...), tak se budete muset spokojit jen s několika zážitky a fotografiemi.

Party u Anety v Oslavičce byla jedna z těch, na které se bude vzpomínat ještě za dlouhých zimních večerů. Přijeli jsme v záři sklánějícího se slunce a hostitelka nás přesunula na zahradu, kde jsme jedli různé dobroty, popíjeli cosmopolitan, tequilu sunrise, sangriu a všemožné další kombinace alkoholických a nealkoholických nápojů a mezitím se dohadovali o tom, jakou hru budeme hrát.

Bang? TransEuropa? Ne, to je moc mainstream! Míša XXXXXXXXXXXXXXXXX navrhla, že bychom mohli hrát schovku. Ale tak proč ne. Na zahradě už se tou dobou úplně setmělo, a tak ve prospěch schovávajících se hrála tma a možnost ukrývat se v hávech noci.

Já jsem navíc obdařen skvělou maskovací schopností, takže kolem mě hledající několikrát prošel, aniž by si mě všiml. A já pak vyběhl k pikole jako fantóm, než se vůbec stačil vzpamatovat z toho leknutí.

Poté došlo k bezmála mezinárodnímu incidentu, když se skupinka rebelů zabarikádovala v kuchyni a začala pojídat upečenou pizzu, zatímco my venku jsme přemýšleli, jak se dostat dovnitř. Pavel dokonce vymyslel, že bychom mohli odpojit pojistky, ale k tomu nakonec naštěstí nemuselo dojít, poněvadž se ti vevnitř umoudřili a pustili nás pro zbývající dvě pizzy, z nichž na každého zbyl jeden trojúhelníček.




Ale Karinka řekla ne! Nenápadně jako zkušená kapsářka ukradla jednu pizzu z trouby, když jsme my hladoví byli zaneprázdněni krájením té první. Poté nastalo zmatené hledání viníka. Ovšem Karinčina nepřítomnost ji záhy prozradila.

Tou dobou už Míša XXXXXXXXXXXXX s nafukovacím míčem, XXXXXXXX, když jsme k ní položili list, který pokládala za slimáka, XXXXXXXXXXX, když jsme jí na rameno položili doopravdického slimáka, pokoušela se XXXXXXXXXXX a pak XXXXXXXXXXXX, když předváděla XXXXXXXXXXXX (o XXXXXXXXXXXXX se tu blíže rozepisovat nebudu, protože Míša prohlásila, že jestli se to objeví na mém blogu, tak mě zažaluje u Googlu).

Potom Míša rozhodla, že budeme hrát Městečko Palermo a ona bude vypravěč. To už byla nálada natolik uvolněná, že jsme holce, o které jsme si mezi sebou dosud jenom šeptali, že vypadá jako Scarlett Johansonn, natvrdo začali oslovovat "Scarlett".

No a samozřejmě byla vrah. A všechny nás za to zabila, protože tak prý nevypadá.

Partymetr: 8 z 10 (pár lidí se opilo, byla sangria, ale zase jsme nehráli moc her - těšil jsem se na Bang a TransEuropu). Jak poznamenala hipsterka Monča - to, že Anetina party dopadla tak dobře, zmíníme na jejím pohřbu, protože ten bordel, co tam ráno zbyl, ji dozajista zabil.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!