středa 8. srpna 2012

Party týden

Léto je v plném proudu a se sluníčkem, hezkým počasím a volnem jsou neodmyslitelně spjaty grilovačky, večírky a přátelská setkání všeho druhu. Loni jsem v průběhu prázdnin navštívil těchto party několik, letos mě čekají minimálně tři a všechny v jeden týden.

Tento týden.

Dnes bude party u Pavla. Zítra u Anety v Oslavičce a v sobotu u Bolka. Mezitím ještě možná uspořádáme nějaký menší dýchánek u nás, ale to se ještě uvidí...

Už se těším na setkání s lidmi, s nimiž jsme se přátelili ve škole a o podzimních víkendech společně chodívali hrát americký fotbal, dokud nás z hřiště nevyhnali policajti. Mnoho z nich jsem kvůli geografické poloze či nedostatku jiných příležitostí naposledy viděl před rokem na legendární druhé Bolkově party. A těším se i na ty, s kterými se vídám ob týden, protože to jsou ti nejlepší (ale to je snad jasné, že se tak úžasná osobnost jako já nebude přátelit s nějakými ubožáky, že ano...).

O tom, že Bolek je báječný (a obětavý) hostitel, se můžete přesvědčit z téhle slideshow, kterou vyrobil můj bratr:


Takže letní zábava plná koupaček v bazénu, sangrii, dobrot a zábavné konverzace může začít!

A já si jdu nabít mobil, abych to pro vás mohl všechno jaksepatří zdokumentovat...

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!