čtvrtek 30. srpna 2012

Podruhé u Jamese Deana

První série drinků
Včera večer jsem si s přáteli, kteří zrovna byli v Praze, vyšel do mého oblíbeného Jamese Deana. Jako zázrakem jsme téměř ihned našli volný box k sezení a objednali si.

Já si dal borůvkový milkshake, Pavel prohlásil, že když je "u Jamese Deana, tak si dám Jamese Deana" (jeden z drinků) a Katka začala tuším Cosmopolitanem.

Na tom podniku je skvělé, že díky mému hudebnímu vkusu už známe snad všechny songy z 50. let, co tam hrají, takže nás čas od času nějaká písnička vytrhla z konverzace a podívali jsme se po sobě s tím "Hele, to známe, jak se to jmenuje?" nebo "Jé, náš song!".

Originální výzdoba na zdech toalet
Pak začala druhá série objednávek: jahodové daiquiri, Old Fashioned a cibulové kroužky. Daiquiri bylo červené jako krev a sexy servírka v úplých šatech jej donesla ve velké sklenici. Old Fashioned zase vonělo jako coca-cola a cibulové kroužky byly asi ty nejlepší cibulové kroužky, co jsem zatím ochutnal.

Po drincích jsem navštívil toalety, na něž ze chodí okolo naleštěného jukeboxu (zajímalo by mě, jestli fakt funguje) a vitríny s relikviemi Jamese Deana (stránka scénáře, brýle, model jeho osudného auta, výstřižky z dobových novin a časopisů...). Pánové se ukrývají za siluetou Jimmyho Deana, dámy pak chodí dveřmi s obrázkem božské Marilyn Monroe.
Pověstné pisoáry

Zaujal mě pisoár ve tvaru rtů, o nichž kamarád prohlásil, že "se do toho čůrá úplně samo."

No, zpátky ke stolu. Obsluhovala nás slečna, co se při minulé návštěvě natahovala pro sklenice, až se jí krátké upnuté šaty vyhrnuly nahoru. To se tentokrát sice bohužel neopakovalo, ale byla příjemná a sympatická (i když uznávám, že můžu mít jenom zatemněný mozek svou slabostí pro slečny v retro šatech).

Prostě zase jeden skvělý večer s retro atmosférou. Je potřeba si čas od času dopřát podobný zážitek. Dnes se cítím úplně svěží a nabitý novou energií.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!