pondělí 13. srpna 2012

Už teď mi chybí společnost!

Je sice teprve pondělí, ale už teď mi chybí příjemná společnost z večírků pořádaných minulý týden. Včera jsem si odpočinul, nabral síly a dnes bych mohl zase aktivovat svůj party mode. Jenže ouha - už jsem se zase přesunul do Prahy vydělávat penízky (protože někdo musí zvyšovat HDP) a až do příštího úterka tedy nejspíš zůstanu odříznut od přátel. A je to nepříjemný pocit být od centra dění geograficky vzdálen tolik kilometrů.

Leda že bych se v Praze setkal s někým ze svých zdejších přátel: jenže jsou prázdniny a všichni se rozutekli po celém světě... 

Díky těm třem večírkům z minulého týdne jsem si totiž připomenul, jak skvělí jsou mí přátelé. No posuďte sami: jsou vtipní, roztomilí (dokonce i když to lehce přeženou s alkoholem) a hodní. Možná ze mě ještě mluví zbytkový alkohol, když tyhle řádky píšu, ale mám pocit, že si právě žiju svůj seriálový život. Akorát nevím, jestli žiju How I Met Your Mother nebo FRIENDS. Jak už to ve skutečném světě bývá, nejspíš od každého trochu. 

Už se vážně těším, až za rok všichni začnou studovat v Praze - to bude nonstop party!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!