sobota 25. srpna 2012

Začít den s vaflemi...

Někdy vážně závidím bráchovi, že má za sourozence mě. Kdo by nechtěl takového bratra, jako jsem já? Včera jsem se probudil s ohromnou chutí na vafle, a tak jsem vytáhl starý recept a ještě rozespalýma očima jsem se pokusil přesně následovat instrukce.

A voilá! Vafle se povedly: byly voňavé, křupavé a zkusil jsem je s borůvkami a s malinovou marmeládou. S borůvkami chutnaly delikátně. Každopádně mě nakoply a dodaly energii na celý den, což je účelem snídaně.

Kromě vaflí jsem měl ještě zelený čaj a spoustu ovoce. A všechno jsem to zkonzumoval na zahradě, kde bylo krásně. Slunce prosvítalo korunou stromu, jemně foukalo... Ach jo, léto je tak pěkný. Musíme si ho užívat, dokud to jde.

Jenom mě mrzí, že nemáme bazén. To by mi už nic nechybělo. Mohl bych u něj ležet a popíjet cherry colu a když by mi začalo být horko, skočil bych se zchladit do jeho vln. Jo, to mi připomíná: alarmuje mě nedostatek cherry coly v okolních supermarketech, asi se pro ni budu muset vypravit na druhý konec města...

A mimochodem, dejte si dneska vafle nebo něco dobrýho i za mě, protože můj blog tímto slaví svůj 200. příspěvek! Juchů!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!