úterý 18. září 2012

Nejlepší cookies na českém trhu

Nejdřív jsem chtěl udělat žebříček TOP 5, ale pak jsem si uvědomil, že tyhle cookies nemají konkurenci.

Chtěl jsem vyfotit i cookies, abyste viděli,
jak vypadají ve skutečnosti, ale bohužel jsem je
snědl dřív, než jsem si došel pro mobil.
Zlaté sušenky jsou sladké, jemné a s kousky čokolády nebo čokolády a oříšků. (A taky nepochybně se spoustou éček, ale za tu lahodnost to stojí!).

Chcete je ochutnat? Není nic snazšího než zajít do obchodu, kde je mají, což jsou asi všechny větší supermarkety v Česku (tedy pokud jsem je v dané pobočce všechny nevykoupil).

Jediná výtka je asi k jejich drobivosti. Drobivost Zlatých sušenek je "Too Damn High", abych citoval jedno internetové meme.

Takže se do nich zakousněte a vychutnejte pravou českou Ameriku! Dobrou chuť!

3 komentáře:

  1. Kdybych byla z Opavie, tak už ti posílám nabídku na reklamu :D

    OdpovědětVymazat
  2. @Helen - tak já doufám, že brzo ozvou!
    @Tereza - občas člověk může zhřešit. Jistě tě uklidní, že jsem potom šel běhat.

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!