středa 26. září 2012

ŠOK! The Perks of Being a Wallflower v Česku pouze na DVD!

Pro všechny fanoušky krásné Emmy Watson a kvalitních knih mám špatnou zprávu. Bontonfilm neplánuje film podle knižního bestselleru uvést na stříbrném plátně. 

"Uvedený titul neplánujeme uvést do kin, budeme ho vydávat na DVD v lednu 2013," uvedla Lenka Procházková z Bontonfilmu. Takže nám nezbývá než si na krásný příběh o dospívání jednoho neobyčejného středoškoláka počkat čtvrt roku.

Osobně se domnívám, že film, který měl v USA premiéru už 21. září, naši distributoři vynechali kvůli tomu, že v češtině dosud nevyšla knižní podoba. Počet lidí, kteří četli a vědí tedy oč jde, je u nás mnohem menší než v zámoří, kde kniha slavila ohromný úspěch. Opět důkaz nepružnosti našeho knižního trhu, vážně si potřebuji sehnat nějakého právníka, aby mi sehnal autorská práva na vydání v češtině. 

Já knihu četl v angličtině a moc se mi líbila a doporučuji ji všem, kdo ještě nezapomněli na to, jak složité období v lidském životě je střední škola a přerod z dítěte v dospělého člověka.

Filmoví distributoři se ale mohli aspoň chytit toho, že tam hraje Emma Watson a jde o její první velkou roli (ty dvě scény v Mém týdnu s Marilyn nepočítám) od Harryho Pottera. 

S takovýmhle přístupem není divu, že se lidé uchylují k digitálnímu pirátství.

2 komentáře:

  1. Och né! Knihu jsem nečetla, ale film by postačil.)...

    OdpovědětVymazat
  2. "S takovýmhle přístupem není divu, že se lidé uchylují k digitálnímu pirátství." Přesně tak! Knihu zrovna čtu a na film se těším už tak dva měsíce. Bohužel teda zbytečně nejspíš... Zkoušel jsem psát do několika kin, zda se to chystají uvést, to jsem ale nevěděl, že Bontonfilm snímek oficiálně zamítnul poslat do českých kin :X

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!