neděle 23. září 2012

Top 5... NEJDEKADENTNĚJŠÍCH SHOW NA MTV

Že MTV už není o hudbě, víme dávno. Ale úroveň některých jejich pořadů a reality show mě nepřestává udivovat. Všechny níže uvedené show jsem kvůli tomuto článku zhlédnul - myslím, že bych si zasloužil Pulitzerovu cenu, protože takovouhle obětavost u novinářů najdete málokdy!

5. Paris Hilton - moje nová nejlepší kamarádka - skupina mladých dívek a pár mladíků "z druhé strany" soutěží o tu čest stát se kámoškou nechvalně proslulé dědičky. Samozřejmě se tu hodně pije, pomlouvá, prostě příšerná slepičárna. A stejně nevěřím, že by se Paris Hiltonovic s vítězem potom nějak dál stýkala. Takhle se přátele nehledají. A že se k tomu nejslavnější blondýna na světě musela uchýlit, svědčí o jejím charakteru.

4. Těžký časy RJ Bergera - vystavět dvě řady seriálu na tom, že hlavní hrdina je - jak to říct vhodně - dobře vybavený, to dokáže jenom MTV. Viděl jsem prvních deset minut a stačilo. Navždycky.

3. Pařba v Jersey Shore - jak už název napovídá, není to zábava pro intelektuály. Vlastně si myslím, že intelektuálové při sledování tohoto televizního odpadu přicházejí o své znalosti. Skupinka namakaných frajírků a pár děvek tráví dny pařením, pářením, chlastáním, střízlivením, kecáním o ničem, kopulací ve vířivce a hádkami o to, kdo bude uklízet bordel ze včerejšího večera. Jo pardon, jednou za deset dílů se část osazenstva vypotácí pracovat do obchodu se zmrzlinou, načež si do kamery stěžují, jak je ta práce těžká. Děs!

2. V šestnácti těhotná - "Bů, je mi teprve šestnáct a už mám zničenej celej život!" Dobře ti tak, ty šlapko! Podle nejnovějších studií se sice prokázalo, že sledování tohoto pořadu snižuje porodnost mezi adolescenty, ale stejně se na to nedá dívat. Má to asi milion sérií a každý díl probíhá podle stejného scénáře: "Kopulovala jsem se svým přítelem, protože ho hrozně miluju a on říkal, že bez ochrany to je lepší!" - "Oops, jsem těhotná. Co na to řeknou naši?" - "Mami, tati, jsem těhotná!" - "Bééé, těhotenství není taková sranda jako to ukazovali ve filmech!" - "Mami, tati, můj přítel se se mnou kvůli dítěti rozešel, je to na mně!" - "Všichni ve škole mi říkají 'ta těhotná'" - "RODÍM!!! Mami, tati, pomóc!" - "Co teď se zpackaným životem?" KONEC.

1. Kalich lásky s Tilou Tequilou - už chápu, proč nás chtějí muslimové zničit. Bisexuálka Tila Tequila si do svého luxusního sídla pozve deset atraktivních mužů a deset sexy žen, z nichž si pak po milostných hrátkách v bazénu a děvkózních disciplínách nakonec vybere jednu vyvolenou osobu na chození a dovádění. Celé je to tak absurdní a dekadentní, že jsem většinu času jenom třeštil oči (třeba když se Tila uspořádat BI-atlon) a čekal, jestli se příští série budou moci účastnit i zvířata.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!