středa 3. října 2012

Nedělní football

Začal nám podzim a s ním i pravidelné dávky amerického fotbalu v přímém přenosu na Nova Sportu. Ještě než jsem nastoupil na univerzitu, měli jsme s bratrem ve zvyku nedělní večer strávit právě sledováním NFL. Dokonce jsme se i proti sobě vsázeli o desetikorunu, který tým vyhraje, abychom tomu dodali ještě trochu šťávy navíc.

Jenže teď, když každou neděli večer jezdím do Prahy, už americký fotbal nemám možnost sledovat. Navíc je to spíš kolektivní podívaná, samotného mě to tolik nebaví.

Je to škoda, protože soccer (nebo jak s oblibou říkám "sucker") mě nebaví, v hokeji zase nestíhám sledovat puk, takže americký fotbal byl asi jediný sport, u jehož sledování jsem vždy vydržel od začátku až do konce. Navíc mě ho bavilo i hrát, ačkoliv jinak spíš preferuji individuální sportování.

A tak teď strávím podzimním dny jenom vzpomínáním na podzim 2010, kdy jsem každý týden čekal, jak si povedou mí oblíbení Baltimore Ravens, jestli bude hrát "zázračný" Eli Manning, jestli bude komentář Jindřicha a Bohumila zase tak dobrý jako posledně, a kolik záběrů na spoře oděné roztleskávačky uvidíme tentokrát.

Vážně by ten sport měl už někdo konečně rozšířit i k nám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!