sobota 6. října 2012

Nové CityBee

Někdy před prázdninami jsem tady nadšeně psal o mladém časopise CityBee, který shrnuje zajímavé akce a zajímavosti z ulic našeho hlavního města. Nyní vyšlo druhé číslo - městská včelka zřejmě bude bzučet čtyřikrát do roka - a opět musím chválit (já bych byl tak bezvadný učitel!).

Opět jsem tam našel velice kvalitní texty (částečně za to nejspíš může mladické nadšení autorů) a nebojím se říct, že v současné době jde o nejkvalitnější periodikum, které v Praze člověk může dostat zdarma - a to počítám i Metro. Na to, že jde v podstatě o tištěnou reklamu na internetové stránky je úroveň skutečně vysoká.

Nahlédněte se mnou...

Na titulní stránce čtenáře hned zaujme souboj pražských břehů
 (i o něm jsem už psal) v podání andělské blondýnky a tmavovlasé desperádky.
Toto téma se pak line časopisem jako Vltava, jež město rozděluje.
Dozvíte se tak, na kterém břehu je lepší studovat a kde zase najdete lepší bary.

Musím se přiznat, že nevím,co si o tomhle mám myslet. Rozhovor s dvojicí
českých architektů v Číně už jsem totiž četl už v jednom z letních Forbesů.
Nevím tedy, jestli autor "opsal" téma i kritické vyznění, anebo jde o pouhou shodu náhod.

Jo, tohle bylo zajímavé. Vážně by to chtělo, aby Dan Brown
napsal román odehrávající se v mystické Praze...

K podzimu patří taneční. Že bych se přihlásil na stepování? V těch
starých filmech to vypadá tak dobře...

Podle mě vrchol čísla. Skutečně kvalitně vedený rozhovor
se zajímavým člověkem (Leoš Válka spoluzakládal DOX)
 a na aktuální téma - moderní umění v Praze.

Reportáž z metra už jsem četl v letošní Fobii, takže nic nového pod sluncem.
Obě jsou odlišné a obě se mi líbily. Taky bych se rád svezl s řidičem fírou.

Závěrečné tipy usnadňující život v Praze mě velice pobavily. Nevím, jestli
to přečtete, ale zkuste to (a kdyžtak si sežeňte nové CityBee sami!).

1 komentář:

  1. Na City Bee som narazila nahodou v Lokal Bloku. Este som to nestihla precitat cele, ale uz len z prelistovania som citila urcity naznak kvality.

    Je super, ze v Pha taketo nieco existuje! :)

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!