čtvrtek 4. října 2012

Vogue v Česku? Možná ano!

V týdnu jsem prováděl svou pravidelnou obchůzku knihkupectví a antikvariátů. Prolistoval jsem si novou knihu od Rowlingové a přijde mi, že příběh o sociálních rozdílech na anglickém maloměstě nebude nic pro mě, J. K. měla dle mého názoru zůstat ve světě Harryho Pottera. 

V antikvariátu jsem našel nějaký starý brak, jenž mě hned na první dojem dostal krásnou obálkou. A protože soudím knihy podle přebalu, uvažoval jsem o její koupi. Nakonec jsem to odložil na neurčito, takže máte pořád ještě šanci. 

Brak z 20. nebo 30. let
A v Luxoru jsem konečně znovuobjevil oddělení zahraničních časopisů. Nejvíc mě zaujalo asi 900stránkové americké Vogue. Tohle někomu přistát do schránky, tak může rovnou kupovat novou...

Čirou náhodou jsem den nato na Mediaguru našel tento článek, který píše, že legendární dámský magazín o módě a životním stylu možná po letech konečně dorazí do Česka. Ne že bych kdovíjak toužil každý měsíc číst o tom, jestli jsou krajky momentálně v módě nebo ne, ale Vogue beru jako důkaz vyspělosti českého trhu a potvrzení vyšší hospodářské úrovně naší země.
900stránkový časopis? Proč ne!

Navíc samozřejmě vítám každý nový časopis s otevřenou náručí, protože zdejší nabídka tištěných periodik se zahraničí pořád ještě zdaleka nevyrovná. Hlavně tedy co se pánských časopisů týče. Chybí mi tady něco jako GQ nebo Wired. A v kulturní a zábavní sekci týdeník ve stylu Entertainment Weekly - tedy zprávy z filmového a televizního průmyslu, recenze nových knih, hudby i divadla. 

Až jednou budu úspěšným vydavatelem, postarám se o to, abych novými tituly tuto skulinu na trhu pořádně ucpal.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!