neděle 30. prosince 2012

Elizabeth Taylor: poslední velká hvězda?

Nedávno jsem mrkl na film Liz & Dick, který mapuje život Elizabeth Taylor od seznámení s Richardem Burtonem až po jeho smrt. Jestli vás život zřejmě nejmladší velké hollywoodské hvězdy v pravém slova toho smyslu (s tou září, aurou, tajemnem a krásou, která k tomu patří) zajímá, tenhle film si pouštět nemusíte.
Lindsay Lohan má s Elizabeth společný
život na předních stránkách bulváru...

Je totiž dost příšerný.

A ačkoliv kritika dost strhala Lindsay Lohan, která černovlásku s fialovýma očima hraje, ta mi nevadila. Vlastně se díky jejímu skvělému namaskování aspoň bylo nač koukat. Nefunguje zde ale jinak téměř nic: chemie mezi herci? Nulová. Atmosféra sladkých šedesátých? Není - vypadá to, jako by to natočili před zeleným plátnem ve studiu během dvou týdnů (což je nejspíš pravda). 

Raději si přečtěte její životopis "Nebezpečný život" od českého autora Jiřího Žáka. Sice obsahuje pár chyb (Deanna Durbinová NEDABOVALA Disneyho Sněhurku), ale jinak detailně mapuje horečný a emočně vypjatý život Elizabeth od narození až po smrt v březnu před dvěma lety. A nejvíc mě fascinují ty maličkosti z života hollywoodské legendy: jak ji jednou v maskérně navštívila božská Greta Garbo, její vztahy s hereckými kolegy... Prostě to, co na plátně neuvidíte.

Ale fialové oči byly jenom jedny!

1 komentář:

  1. Ten životopis jsem četla a přišel mi docela dobrý, i když mi trošku vadilo, jak hodně přebírá od druhých autorů, ale chápu, že když to napsal Čech, tak nemá tolik možností se kontaktovat s rodinou...
    Na film se ani dívat nebudu, Lindsay moc ráda nemám, i když namaskovaná vypadá vážně skvěle.

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!