sobota 26. ledna 2013

Film, který chci vidět - Gangster Squad

Pokud se pohybujete v nějakém větším městě, dost možná vás zaujaly ty plakáty... Vzhledem k tomu, že Gangster Squad je stylizovaný do noirové gangsterky ve stylu 30. nebo 40. let, i ty krásné plakáty mají své opodstatnění. A povedly se! Moc!

Konkrétně nejvíc se mi líbí tenhle. 



Ryana Goslinga a Emmu Stone v grafickém studiu přejeli nějakým retro filtrem, díky němuž mi připomínají obálky starých filmových časopisů, jaké mám doma... Takové ty, u kterých člověk neví, jestli je to fotka nebo malba.


Film má poměrně dobré kritiky a já ho chci vidět už kvůli té atmosféře, stylu a Emmě Stone.

Jo a kdyby tohle četl někdo, kdo pracuje v kině, a ten plakát nahoře by mi mohl sehnat, nechte mi tady komentář a domluvíme se!

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!