sobota 16. března 2013

KNIHOBLOGY: Hvězdy nám nepřály a Terapie láskou

Většina čtenářů tohoto blogu už mě myslím dlouho neviděla a neslyšela. A protože vám to bylo určitě moc líto, máte hned dvě možnosti mě vidět a slyšet: ve videorecenzích na knihu Hvězdy nám nepřály od Johna Greena a na román Terapie láskou od Matthewa Quicka.

Už jsem tady o knize Hvězdy nám nepřály psal, jak je báječná, ale protože to je holý fakt, neuškodí si to zopakovat...

KNIHOBLOG: Hvězdy nám nepřály

A Terapie láskou mě jako film zklamala, ale jako kniha je výborná. O tom jsem zase psal na svém blogu na iDnes (jeden blog na obsažení mých výtvorů nestačí, musím mít dva!).

KNIHOBLOG: Terapie láskou

Už mám nějaké náměty na další díly, tak doufám, že k realizaci dojde brzo...

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!