pátek 15. března 2013

Může se to stát i vám! Kokta dal před rokem Ornelle lajk - teď spolu čekají dítě!

TOMU NEUVĚŘÍTE!

Vzpomněl jsem si, že Ornella Štiková, hvězdička českého bulváru, bude dnes rodit. (Údajně celý porod císařským řezem poběží živě na Streamu.) A tak jsem k té příležitosti projel její facebookový profil a důkladně jej analyzoval. Zaujala mě Ornellina úvodní fotka. Zachycuje prvorepublikové hvězdy Adinu Mandlovou a Oldřicha Nového v nezapomenutelném filmu Kristán.

Zajímavá je debata pod obrázkem. Ornella se tam baví s Koktou, na něhož fotografie udělala velký dojem.


Ano, Kokta byl rozhodně na dobré cestě.

"Když rodí teď, to znamená, že musela otěhotnět někdy v červnu," sdělila exkluzivně mému blogu  nejmenovaná porodní asistentka s tím, že od početí k porodu to zpravidla trvá devět měsíců. 

Čtyři měsíce po únorové konverzaci pod černobílou fotkou tedy Ornella s Koktou smilnili. Hrála v tom nějakou roli i společná záliba v kinematografii 30. let?

Ponaučení? Dávejte si pozor, komu na facebooku dáváte líbí se mi. Příště se to může stát vám!

1 komentář:

  1. Nevím, jestli s tebou chci ještě hrát, kdo ví, co mě čeká za 9 měsíců :D

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!