čtvrtek 28. března 2013

Pohádková krása. Velký Gatsby bude úžasná podívaná!


Včera se na YouTube objevily dva televizní teasery na Velkého Gatsbyho. 




Už jsem se o svém těšení na film, který má mít premiéru na festivalu v Cannes, rozepsal zde.

Video ukazuje Gatsbyho, kterak páchá různé prostopášnosti. Luhrmann to celé pojal velice stylově. Některé záběry vypadají jako nádherné pohyblivé obrázky.

Takže teď už jenom stačí vybrat, co si vezmu na premiéru. Díky Velkému Gatsbymu totiž letos v létě budou 20. léta zase cool. Marketingoví mágové ve Warner Brothers vymysleli celou kolekci, aby na zájmu o film vydělali co nejvíc.

Marketingoví mágové Warner Bros. nezaháleli a vymysleli
retro kolekci pro gentlemany!

1 komentář:

  1. Já jsem taky tak natěšená, že se to ani nedá popsat. Carey Mulligan považuji za úžasnou herečku, protože jsem teď měla možnost s ní vidět film a pár rozhovorů, kde si mě úplně získala.
    A Leonardo vypadá setsakra dobře! Sice v Djangovi nevypadal tak úžasně, ale tady je...skvělý herec.). Už se nemůžu dočkat května.
    Prostě a jednoduše-tvé nadšení sdílím. Převelice.

    OdpovědětVymazat

... a tak jste pravili vy!