čtvrtek 9. května 2013

Návrat Pavla Šafra do Reflexu není žádná katastrofa!

Když se před nějakým měsícem objevila na internetu zpráva, že Pavel Šafr se vrací na místo šéfredaktora Reflexu, většina mých známých z médií se zděsila. I já jsem měl obavy. Pavel Šafr je novinář proslulý mnoha pragmatickými názory, které část intelektuální veřejnosti často nesdílí. 

Dnes vyšlo první číslo pod "Bulvarizátorovým" vedením. A musím říct, že rozhodně nejde o žádný odpad. Dokonce jsem si s chutí přečetl víc článků, než v posledním čísle. Včetně Šafrova výborného úvodníku o Miloši Zemanovi. 

Šafr umí vypíchnout aktuální situaci tak, jak ji cítím i já a sdělit svůj (v tomto případě i můj) názor tisícům čtenářů. Jako jediný časopis začal Reflex upozorňovat na možnou blížící se oranžovo-rudou koalici, která velmi pravděpodobně vznikne po příštích volbách, a ukazuje možné následky.

Ta ironie, nadsázka, politická satira a neúprosná kritika na zdejším mediálním trhu značně chyběla.

Líbí se mi, když si časopis najde svůj úhel pohledu a politické zaměření. Když se z média stane názorová platforma, kterou podobně smýšlející lidé s chutí pravidelně čtou a vidí, že nejsou ve svých postojích osamoceni.

Takže je vše v pořádku: pivo chutná pořád stejně dobře, ovoce je čím dál tím levnější a Reflex se pořád dá číst. Není svět báječné místo k životu?

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!