středa 28. března 2012

Tyhle hodinky chci!

V časopise Wired jsem viděl porovnání neobvyklých hodinek a jenom z fotografie jsem se okamžitě zamiloval do těch nejoriginálnějších (a samozřejmě taky nejdražších).
Jmenují se Devon Tread 1 a ke koupi jsou za 17 500 dolarů, což je částka, za níž byste si mohli koupit levnější automobil. Ale když je někdo vysazený na hodinky nebo má peněz nazbyt, určitě by ho tenhle krasavec - ano, tyhle hodinky jsou vyloženě mužského rodu - mohl zaujmout.

Už na první pohled je Devon Tread 1 neobvyklý. Pohyblivé pásy s čísly jsou jako by odhalené, oku lahodí kontrast stříbrné, černé a bílé. Designéři si na perfektním vzhledu dali záležet (ještě aby ne, když za to chtějí tolik peněz). A jedinečnost u vizuální stránky nekončí.

Hodinky měří čas pomocí čtyř samostatných strojků a měří jej dokonce i když je vypnete - nechápu sice jak, ale zájemci si to na YouTube můžou najít. Když je zase zapnete, automaticky se přetočí na přesný čas. 

Takže jediná vada, kterou jsem na nich našel, je hlasité tikání. Ale nechápejte mě špatně - kdybyste mi chtěli udělat radost, tohle by nepochybně fungovalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!