O autech obvykle moc nepíšu, protože jsem v tomhle ohledu hrozně vybíravý a jen málokteré vozidlo vyhovuje mým technickým a vizuálním požadavkům. Mám rád Rolls Royce, Bentley, Dodge, Mustang, Chevrolet nebo Chrysler. A právě chrysler mě nedávno zaujal nejnovější limitovanou edicí sedanového modelu 300, který pomáhal navrhnout i známý designér John Varvatos.
Reportáž Wall Street Journalu z New York Fashion Weeku, kde bylo v polovině září auto poprvé představeno médiím a veřejnosti si můžete pustit tady.
Varvatos proslul tím, že do svých návrhů přidává špetku rocknrollu. A tak se v novém Chrysleru 300 snoubí industriální přesnost a odvaha z Detroitu se špičkovou elegancí New Yorku.
Příběh o tom, jak Chrysler padl v první vlně ekonomické krize z roku 2008, aby poté znovu vyvstal z popela jako fénix, taky stojí za to. Chrysler a celé General Motors mají momentálně marketing postavený na tom, že jsou tradiční americká firma vyrábějící kvalitní americké výrobky nejen pro Američany. A tahle strategie zřejmě funguje, protože prodej chryslerů optimisticky stoupá.
V USA nejlevnější verze Varvatosovy verze chrysleru začíná na 30 000 dolarech (asi 590 tisíc korun), což je na tak krásné a luxusně vybavené auto slušná cena.
Žádné komentáře:
Okomentovat
... a tak jste pravili vy!