pátek 3. února 2012

1 věc, co mě sere

Nejsem sice profesionální hejtr jako Achjo Bitch nebo Attila, Bič Boží, ale taky mě sem tam něco nasere. 

Poslední dobou to jsou lidi, kteří nechápou, že ne všichni mají krásné bělmo a perfektní oči jako oni. Někdo prostě musí nosit sluneční brýle jako ochranu nejen proti slunci, ale taky proti světlu. Já patřím mezi ně. Moje oči jsou supercitlivé a jakmile vysvitne sluníčko (nebo když je venku spousta bílého sněhu), musím mít na nose sluneční brýle, jinak mi oči zarudnou a vypadám jako Satan či podobný přisluhovač temnot.

Pokud se probudím s rudýma očima, propláchnu si je, nakapu si do nich tolik kapek, kolik se do nich vejde, nasadím si sluneční brýle a nesundám je do okamžiku, kdy jdu spát. Když takový den nastane a je zrovna zamračeno, obvykle si vysloužím spoustu komentářů od lidí, kteří se cítí být povzneseni nad problémy nás citlivookých: "Kde je sluníčko?" "Áá, celebrita prochází..."


Opravdu by mě zajímalo, kdo vymyslel nošení slunečních brýlí jako pouhý módní doplněk celebrit. Protože kdyby se mi ta osoba dostala do rukou, brýle bych si sundal a donutil ji dívat se do mých červených očí.

Proto vás žádám: až někdy uvidíte člověka se slunečními brýlemi i v pošmourný den, v noci či uvnitř budovy, odpusťte si své poznámky a buďte vděční, že podobné zastírací manévry dělat nemusíte.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!