Česká mutace časopisu Forbes vychází jednou měsíčně teprve od listopadu, ale kvalitní rozbory, komentáře a samozřejmě typicky "forbesovské" žebříčky mě už stačily přesvědčit o tom, že jde vedle Reflexu o jeden z nejlepších českých časopisů.
|
Obálka je stroze elegantní, nic nepřerušuje hlavní logo, to se dnes už málokdy vidí. |
|
Cože? Dvojstránka bez jediného obrázku či reklamy? A prý že to bez bulvarizace nejde... |
|
Aktuální téma sdílení dat na internetu spojené se zajímavým příběhem, jak vznikl server Uloz.to |
|
Designér ve mně jásá. Porovnání zasedaček např. ve Vodafonu... |
|
... nebo v Googlu. Byznys z jiného úhlu. |
|
Je to Forbes, takže nesmí chybět žebříček. O média se zajímám, takže jsem si skutečně početl o každém ze 40 jmenovaných. |
|
Rozhovor s paní Šmuclerovou o řízení podniku, o práci i o soukromí. Tady redaktor mohl jít víc do hloubky. |
|
Koláč podílu jednotlivých médií na trhu, který zabral celou jednu stránku. Plýtvání místem, ale vypadá to hezky. |
|
A ještě jeden žebříček, tentokrát 70 nejmocnějších lidí planety. Toho Obamu na prvním místě si mohli odpustit, už mi celkem vadí, jak ho média cpou všude za každou cenu (nejelegantnější muž, nejkrásnější politik, nejchytřejší černoch... UŽ DOST!). |
Žádné komentáře:
Okomentovat
... a tak jste pravili vy!