sobota 4. února 2012

Veselé stránky pro ženy

Nejsem sice cílová skupina, pro níž vznikají stránky jako například Ona Dnes, nebo Jenprozeny.cz, ale když se chci pobavit, občas na ně zabrouzdám. A úspěch je zaručen.

Stránky trpí špatným psaním a hloupou volbou témat (nedostatkem témat?), ale proto je mám tak rád. Přiznejme si na rovinu, XMan.cz nebo Jenpromuze.cz nejsou o nic lepší, ale tam si někdy i něco přečtu.

Zajímalo by mě, jestli dámy se zájmem skutečně čtou články jako:

Vše co potřebujete vědět o své pičce - Tady mě rozesmál už ten nadpis. A dál je to podobně nevkusné.


7 sexy způsobů, jak si uvázat šátek na hlavě - Tohle jsem přesně hledal! Já jich doteď znal jenom šest...


Sex si nejvíc užijete v půl osmé ráno, tvrdí odborníci - Bez komentáře.


50 způsobů, jak lépe flirtovat - Protože rady typu "noste výrazné náušnice" určitě pomohou.



Znám spoustu lidí, kteří jsou ženy. A pokládám je za chytré a praktické bytosti. Z toho usuzuji, že pravidelné čtenářky těchto stupidních článků jsou zaryté feministky, hloupé slepice nebo muži.

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!