sobota 11. února 2012

Míšina a Karinčina oslava

Vzhledem k tomu, že jsem velice oblíbeným společníkem, pozvánky na všelijaké oslavy, párty, plesy a podobně se mi jen hrnou a často se mi kvůli nim do schránky nevejde ani lístek, že mám na poště balík. Z řady pozvánek jsem si naposledy vybral oslavu Míšiných a Karinčiných osmnáctin.

Abyste věděli, Míša a Karinka jsou moc fajn holky, dokonce s námi jeden čas hrály americký fotbal a to už lidi sblíží. V pozvánce bylo, že se oslava koná na hřišti baseballového týmu a to mě zpočátku odrazovalo - nechtěl jsem v současných mrazech popíjet ledové pití na potemnělém hřišti. Ale když mě ostatní pozvaní ujistili, že se to nebude odehrávat přímo na hřišti, nýbrž v jakési chatce u hřiště, řekl jsem si "tak proč ne" a slíbil jsem hostitelkám, že přijdu.

I navzdory krutému mrazu se nás sešlo kolem patnácti, podávány byly míchané nápoje, kuřecí sendviče s avokádem i "veselé chlebíčky" namazané máslem s trávou. Vyzkoušel jsem si dokonce i práci barmana a vymyslel jsem supr drink. Přikládám návod k přípravě:

"MARILYN MONROE"
Čtvrtinu skleničky naplníme Cointreau
Podle oka přidáme šťávu z limetky
Dolijeme Coca-Colou 
Podáváme s ledem nebo ozdobným plátkem limetky.



Hostitelka Karinka

A vzhledem k tomu, že Karin namixovala dobrý hudební výběr hitů 40. léta až současnost, mohli jsme se zahřát tancem. Nevím čím to je, ale vždycky když vypiju trošku alkoholu, tančím jako Fred Astaire. Takže jsem se skvěle bavil (a ostatní nejspíš taky). Přikládám několik fotek pro dokreslení atmosféry.
Hostitelka Míša

Žádné komentáře:

Okomentovat

... a tak jste pravili vy!